שגריר ישראל באו"ם זועם: "מודיע על ניתוק הקשר"

    איתי גדסי No Comments on שגריר ישראל באו"ם זועם: "מודיע על ניתוק הקשר"

    השגריר ארדן לשליח האו״ם למזרח התיכון, לאחר שנפגש היום עם שר החוץ של איראן ואפילו לא גינה את איראן: ״שטוף את ידיך מדם הילדים שלנו!״ ארדן הבהיר: "אנתק כל קשר עם שליח האו״ם. לא אשוחח עימו ולא אפגוש אותו עד שיגנה פומבית את משטר הרצח והטרור האיראני"

    השגריר באו"ם גלעד ארדן צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, במסר חריף וחד משמעי לשליח האו״ם למזרח התיכון, תור ווסלנד, שנפגש היום בלבנון עם שר החוץ האיראני ולחץ את ידו: ״שליח האו״ם נפגש, במהלך מלחמה עקובה מדם, עם מי שמימן את טבח ילדינו ולא אומר דבר! שום גינוי! אני קורא לתור לשטוף את ידיו לאחר לחיצת היד עם המשטר האיראני שעל ידיו דם התינוקות, הנשים והמשפחות שנרצחו בידי החמאס".

    לדברי ארדן: "הכללים השתנו! לא נמשיך לקבל את הלגיטימציה שהאו״ם נותן למשטר הנאצי של איראן שקורא בגלוי להשמדת ישראל. עד ששליח האו״ם למזרח התיכון לא יגנה בתוקף את משטר האייתוללות באיראן, אני מודיע רשמית על ניתוק כל קשר איתו".

    מוקדם יותר היום, משלחת ישראל לאו"ם בהובלת השגריר ארדן, קיימה אירוע הזדהות עם ישראל ומשפחות החטופים לפני כינוס מועצת הביטחון. באירוע נאם השגריר ארדן, שגרירת ארה״ב לאו״ם, לינדה תומאס גרינפילד ובני משפחות החטופים – ליאם ואלנה זייצ'יק, יוני אשר, שאשתו, חמותו ובן זוגה ושני בנותיו נחטפו והרב ברט ויסוצקי, דודו של הרש גולדברג שנחטף גם הוא לרצועה.

    בתחילת האירוע הוקרן לכל השגרירים סרט שמציג את הזוועות שביצע החמאס באזרחים, נשים, ילדים וקשישים ומסביר מדוע הוא זהה לדעא״ש.

    לאירוע הגיעו כ-60 שגרירי מדינות ולצידם דיפלומטים בכירים נוספים באו"ם.
    בין המדינות שהשתתפו: אוקראינה, ארה״ב, בריטניה, צ׳כיה, ארגנטינה, בלגיה, בולגריה, צ׳ילה, קפריסין, דנמרק, רפובליקה דומיניקנית, אקוודור, אסטוניה, גבון, יוון, גואטמלה, איטליה, לטביה, רומניה, פולין, סרביה ועוד ועוד.

    השגריר ארדן תקף בנאומו בחריפות את האו״ם: ״האו״ם שתק במשך שנים כשחמאס הפך את עזה למכונת טרור. האו״ם שתק כאשר חמאס בנה מנהרות טרור מתחת לאזורי מגורים, האו״ם שתק כשבתי החולים ובתי הספר ברצועה הפכו למגן של כלי הנשק של המחבלים! אבל עכשיו, כשמדינת ישראל נותנת התרעה מוקדמת לתושבי הרצועה, במטרה לצמצם הפגיעה באזרחים, דווקא עכשיו האו״ם נזכר להתערב?! במקום שהאו״ם יעמוד לצד ישראל בפעילותה לצמצום פגיעה בבלתי מעורבים, הוא קורא לישראל לעצור?! זו לא דאגה לחפים מפשע. זו אדישות לרצח של 1300 ישראלים. חרפה״.
    השגריר הזכיר למשתתפים: ״חמאס, ארגון הטרור הרצחני ששחט אזרחים ישראלים חפים מפשע, נבחר באופן דמוקרטי על ידי תושבי רצועת עזה והם מריעים לו כשהוא מביא לעזה נשים ישראליות שנאנסו ותינוקות שנשרפו. אל תשכחו זאת. אל תביטו הצידה״.

    השגריר פנה לעשרות השגרירים שהגיעו לאירוע: ״תנסו לשים את עצמכם בנעליים שלנו, בנעליים של מי שחוו את הזוועות. מה אם הילד שלכם היה מוחזק בעזה בידי ארגון טרור רצחני? מה אם אלה היו ההורים שלכם? מה אתם הייתם עושים?״ השגריר הבהיר: ״מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר את חטופינו המוחזקים בידי חמאס״.



    0 תגובות